lørdag den 8. september 2012

GIVE AWAY

Hej bloggen! Jeg tænkte at det var tid til at holde en give away, så jeg har kontaktet nogle af mine sponsorere, som var villig til at sende mig nogle ting til min give away. Billeder af præmierne findes nederst.

DETTE SKAL GØRES FOR AT DELTAGE I MIN GIVE-AWAY + FORLØBET:

1. Du skal være medlem af min blog. Hvis du ikke er, så tilmeld dig hvis du vil være med.
2. Du skal kommentere med din e-mail adresse og evt. din blog-adresse.
3. Jeg trækker om, omkring tre uger et tilfældigt stykke papir op af et krus hvor der står navnet på vinderen.
4. Når vinderen er fundet og give awayen er slut, skriver jeg om det på bloggen samt navnet på vinderen.
5. Når du skriver indlægget skal du skrive hvilken farve du ønsker at få neglelakken i. LINK.

BILLEDER AF PRÆMIERNE. Billederne er taget fra nettet, da jeg ikke har modtaget alle præmierne endnu.

 

Sponsoreret fra usb.shoppen.dk

Neglelak fjerner, sponsoreret fra lugsus.dk

Neglelak fra lugsus.dk, hvor du kan vælge en farve ud fra de 12 forskellige farver der er.
  

6 kommentarer:

  1. Email: lkklysner@live.dk
    Farve: Electric Coral

    Louise du kender min blogs navn ^^

    SvarSlet
  2. E-mail: mainiaxkitkat@hotmail.com
    Neglelak farve: Dark Purple.
    Blog: http://mainiasmoondance.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Brilliant Bordeaux
    Stinethorlaka@hotmail.com
    http://www.stineswords.dk/

    SvarSlet
  4. E-mail: Cecilievalstedgaard@hotmail.dk

    Farve: Brilliant Bordeaux

    SvarSlet
  5. Vil ikke udgive min mail til gud og hver mand, men du kan få den privat ♥
    Farve: Precious Pearls

    SvarSlet
  6. E-mail: mbj1996@gmail.com

    Farve: Brilliant Bordeux

    SvarSlet

BlogLovin'

Follow on Bloglovin