tirsdag den 18. juni 2013

lovely sweatshirts

Hej bloggen, synes altid at jeg ser bloggere skrive om sweatshirts der er dejlige at have på - nu ville jeg lige vise jer mine efterskolesweatshirts!
De er såååå behagelige og virkelig lækre at have på, det er helt vildt! Og jeg elsker vores tegning for den her årgang. Så fedt!

Men der er virkelig ingen trøjer der slår efterskole-trøjer, og de er jo personlige - der er ens navn på og også på logoet og de er jo valgt efter ens eget ønske!

Jeg har to trøjer;
Jeg har en i sort uden lynlås, og det fortrød jeg meget hurtigt. Så jeg bestilte da en mere - bare i bordeaux rød MED lynlås :-)
Så lækkert at have en af hver. Kommer til at gå så meget i dem til vinter,  haha! Mit nye gymnasie og min nye klasse bliver træt af det til sidst tror jeg, haha. 





 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin